דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים לכאבי ברכיים 

מאת    [ 25/02/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2537 פעמים ]

אנשים רבים סובלים מכאבי ברכיים. למעשה, המחקרים מראים שזו אחת הבעיות הנפוצות ביותר, בעיקר בקרב אנשים מעל גילאי 50. הסיבות לכאבים רבות - אבל המשותף להן הוא הפגיעה באיכות חיי הסובלים. כאבי ברכיים מקשים עלינו לתפקד ביום יום, ויכולים לגרום לסבל רב. למרבה הצער, אין כיום טיפולי פלא שפותרים את הבעיה - אבל בכל זאת יש מה לעשות. הנה 10 עצות:

1. הימנעות היא תמיד התרופה הכי טובה. שמרו על בריאות הברכיים ככל האפשר - בעזרת שימוש בנעליים טובות, הקפדה על מאמץ מבוקר בפעילות ספורטיבית ויציבה טובה.

2. כואב לכם? נסו קומפרסים קרים. שימוש בקרח שמונח על ברך כואבת, לכמה דקות, יכול להקל בצורה משמעותית על הכאבים ולסייע בתפקוד.

3. לעתים - גם קומפרסים חמים יכולים לסייע בהקלה על הכאבים. ניתן לנסות גם אמבטיות חמות להקלה בזמני כאב, בעקר אחרי מאמץ ספורטיבי.

4. פיזיותרפיה יכולה לסייע מאוד. התייעצו עם פיזיותרפיסטים באשר לפעילויות שאתם יכולים לבצע, בעיקר כדי לחזק את השרירים שמסביב לברך. חיזוק הגוף יכול לתרום משמעותית להקלה בכאבים השונים.

5. נסו לבצע פעילות גופנית מבוקרת ומתונה. כאשר אנו לא מבצעים פעילות שכזו תפקוד הגוף נחלש והדבר מגביר את הכאב. כדי לשבוא את מעגל הקסם המרושע הזה יש לנסות לשמור על כושר גופני, כמובן בזהירות ובהדרגה.  

6 אחד הטיפולים שרבים מדווחים כי הוא מסייע להם הוא דיקור סיני. גם הרפואה המערבית כבר הכירה ביכולת של דיקור לספק מזור לכאבים מסוגים שונים וייתכן ששווה לכם לנסות אותו.

7. אם הכאבים אינם עוברים ומדובר בכאב בעוצמה גבוהה ייתכן שאין מנוס מהתערבות של אורטופד שיבצע בדיקה מקיפה יותר שנקראת ארתוסקופיה, במהלכה מחדירים מצלמה לברך ומנסים לאתר את מקור הבעיה ולראות אם ניתן לטפל בה.

8. מתי כואב לכם? נהלו יומן מעקב שבו תרשמו מתי ובאיזה עוצמה אתם סובלים מכאבי ברך. היומן הזה ייאפשר לכם לאתר את הגורמים שמביאים אתכם לכדי כאב, ולנסות להימנע מהם.

9. התייעצו עם חברם ומכרים - אנשים רבים מאוד סובלים מכאבי ברך. אל תהססו לספר לחברים שלכם כי אתם סובלים מהבעיה, וייתכן מאוד שתקבלו עצות, רעיונות וטיפים חשובים שלא חשבתם עליהם שיוכלו לסייע לכם.

10. אל תתייאשו. כאבי ברך יכולים להיות ממושכים מאוד וללוות אותנו לאורך החיים. הכאב הטורדני יכול לגרום לייאוש, אבל חשוב לדעת שהוא בהחלט יכול להשתפר עם הזמן ואפילו להיעלם. הברך היא מפרק שעובד קשה מאוד ונושא את כל משקל גופינו. זו הסיבה לכך שהוא נשחק ומתעייף. שמרו עליו וטפלו בו - והוא ימשיך לשרת אתכם היטב. 

סנונית שירותי תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב